Steaua – Dinamo Kiev. Radoi este rezerva!!

Asa cum era de asteptat, Cosmin Olaroiu a luat decizia de a nu-l introduce titular pe Mirel Radoi in meciul cu Dinamo Kiev, care incepe la 21:45.

Iata cum arata primul „11”:Cernea- Stancu, Goian, Ghionea, P. Marin- Nicolita, Paraschiv, Ov. Petre, Oprita- Dica Thereau

Olaroiu l-a introdus pe Paraschiv si probabil a ascultat de sfatul medicilor, care au spus ca este riscant sa il foloseasca din primul minut pe Radoi, intr-un meci atat de important. In functie de cum va decurge jocul si dupa cum va arata scorul, cred ca Radoi va fi introdus cu siguranta in teren, dupa minutul 60.

8 răspunsuri to “Steaua – Dinamo Kiev. Radoi este rezerva!!”

  1. yanush Says:

    Pentru toţi
    sîntem cei mai hoţi! 😀

  2. amdaa Says:

    1-1 iti plac blogul meu Andrei?

  3. andaa Says:

    Iti place sau nu blogul meu, am vazut 1-1

  4. andaa Says:

    http://www.andaa.wordpress.com/

  5. nourescu Says:

    Nu anda, nu prea imi place, de ce sa te mint…

  6. yanush Says:

    dar al meu iti place? iata cum am ajuns toti sub umbrela critica a lui nourescu 🙂 .

  7. yanush Says:

    iti place, ia spune…

  8. nourescu Says:

    http://yanush.wordpress.com/

    asta da, bravo… arata occidental…

Lasă un răspuns

