Bine v-am gasit!

Sau bine m-ati gasit, de fapt…

Nefiind un ITaddict, mi s-a spus si mie ca este „trendy”, sau „cool”, sau la moda, mai bine zis, sa ai propriul blog. Asa ca…

Voi reveni cat de curand si sper sa tinem aproape

9 Răspunsuri to “Bine v-am gasit!”

  1. Andy Says:

    Felicitari pt. blog, de mult asteptam o asemenea initiativa si din partea voastra, a ziaristilor de la ProSport!!
    Te felicit inca o data.

  2. Addy Says:

    Bine ca ne spui ce nu esti, adica ca nu esti „ITaddict”, dar mi-ar placea sa stiu si eu cine si ce esti tu ?

  3. NSD Says:

    Un nimeni … ca și restul jurnaliștilor scormonitori de scandal din presa românească de doi lei.

  4. david0ff Says:

    mda…nu stiu exact care esti, o sa intru pe prosport.ro sa te vad la fata…un lucru vreau de la tine…INSISTA PE LANGA SEFI SA`L DEA PE GEANTA AFARA!
    e praf…

  5. gavagai Says:

    abia a intrat omu si-ati si sarit pe el. creca are dreptu, ca orice blogger, la un ragaz, cat sa scrie cateva posturi si sa vedem ce si cum. da parca vad ca maine-poimaine o sa se-aprinda blogosfera (blog personal vs linia editoriala de la prosport, bloguri vs ziare, etc).
    asa ca, draga andrei, nu te speria; locu-n care-ai ajuns seamana oarecum cu liceu-ala din „rebel fara cauza”.
    hai, bine-ai venit.

  6. gramos Says:

    errrrr,… stiu ca in discutiile despre avort sunt unii pro-life iar ceilalti sunt pro-choice; imi inchipui ca si pro-sport e o chestie asemenatoare (probabil oponentii sunt pro-sedentarism sau ceva in genul asta?)

    sau am citit eu gresit si de fapt titlul era pro-sprot si e vb de ceva asemanator cu „drepturile balenelor”? hmmm,…

    p.s.. just kidding, bun venit pe locul pe care se afla inainte o tipa care-si descria cu minutiozitate ovarele🙂

  7. Onu Says:

    am o rugaminte..sa ne spui pe ce loc e Marian Iancu..pentru el s-a facut clasament special?:P ca probabil daca le aduni averile primilor 3-4 ajungi la cat are el si nu trebe facut gigi de rusine sau cum? hai ma oameni buni sa fim seriosi..Iancu baga bani cu galeata si nu are loc in topul asta? get real

  8. ian rush Says:

    Poate cel mai bogat nu e dar cel mai idiot e cu siguranta.

  9. Un trecator Says:

    Mrrrrr…. E trendy/cool/la moda sa ai blog? Dar cu cine te-ai conversat, frate, de ti-a spus asta? Sau poate era mai bine sa sa iti dai cu parerea in cunostinta de cauza. Sau ti-a ridicat semne de intrebare traficul de pe blogul lui Tolonton? Sau…

    Trendy/cool/la moda? Mie imi suna tare anapoda in ureche si, sincer sa fiu, esti singurul pe care il vad venind cu scuze de genul asta. De obicei, cand se umbla la cutiuta cu sinceritate, sunt descoperite alte motivatii. Asa ca… Let’s do that again!

Lasă un răspuns

